jeudi 1 août 2019

August 2019 DigiScrap Parade – City Life


Hello! Welcome to my stop on the August 2019 DigiScrap Parade!!! As usual, all the goodies the designers created for this parade are amazing! I hope you like my contribution! ♥

Bonjour ! Bienvenue à mon arrêt dans la DigiScrap Parade du mois d’août 2019 !!! Comme d’habitude, les freebies offerts à cette parade sont magnifiques ! J’espère que vous aimerez ma contribution ! 


This link has expired.


If you're following the Parade route from start to finish, you should have arrived here from Jen Balding’s FB page and your next stop will be Grace Lee’s blog. If you get lost along the way, simply head back to the main DigiScrap Parade site to view the master list and get back on track.

Si vous avez suivi la Parade depuis le début, vous arrivez ici depuis la page FB de Jen Balding et votre prochain arrêt se trouve sur le blog de Grace Lee. Si vous vous perdez en chemin, vous pouvez visiter le site de la DigiScrap Parade pour avoir la liste complète des arrêts.

While you’re here, let me show you a little peek of the new BYOC products coming to my store on Friday! If you're a newsletter subscriber, don't miss the exclusive offer I’ll be sending tomorrow to grab the full collection at 50% OFF!!! And if you haven’t done it yet, sign up today and don’t miss any of my news, freebies and exclusive deals like this one!

J’en profite aussi pour vous montrer un petit aperçu des produits qui seront en boutique vendredi pour le BYOC ! Si vous êtes abonnés à ma newsletter, profitez de l'offre spéciale que j'enverrai demain pour vous procurer la collection complète à -50% !!! Et si vous n'y êtes pas encore abonnés, inscrivez-vous dès maintenant et ne ratez plus aucune de mes nouvelles, de mes freebies et des bons plans comme celui-ci !




Thanks so much for stopping by! Have fun and enjoy the ride!!!

Merci de votre visite ! Amusez-vous bien et profitez bien de la Parade !!!



25 commentaires:

  1. Merci pour ce très beau freebie !

    RépondreSupprimer
  2. Meeerci Soco ! ♥
    Bravo pour ces éléments variés et originaux !
    Franglaise :D

    RépondreSupprimer
  3. Большое спасибо за чудесный набор!

    RépondreSupprimer
  4. Muchas gracias Soco saludos Chelo

    RépondreSupprimer
  5. This is beautiful!! thanks for sharing your creation!

    RépondreSupprimer
  6. So wonderful is your part. Thank you! Merci!

    RépondreSupprimer