lundi 12 décembre 2011

Bruissements magiques

Le calendrier de l’Avent ACO continue à dévoiler chaque jour les surprises cachées derrière ses cases. Aujourd’hui, c’est à mon tour de vous offrir ma partie du kit Bruissements magiques. J’espère qu’elle vous plaira !

Image hébergée par servimg.com
TELECHARGEZ / DOWNLOAD
Mot de passe / Password : etoiles

Rendez-vous demain sur le blog du forum pour ouvrir la nouvelle case et découvrir une autre surprise !


A new surprise is being revealed every day in ACO’s Advent calendar. Today it’s my turn and I’m giving you my part of the kit Bruissements magiques. I hope you’ll like it! Don’t forget to visit ACO’s blog tomorrow to discover a new gift!

10 commentaires:

  1. Magnifique partie! Merciii beaucoup !

    RépondreSupprimer
  2. Merci !!! J'aime beaucoup le papier à motif !

    RépondreSupprimer
  3. Merci Soco. J'adore cette jolie boule de Noël. Elle est magnifique

    RépondreSupprimer
  4. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Dec. 13, 2011. Thanks again.

    RépondreSupprimer
  5. Merci beaucoup et joyeux noel

    RépondreSupprimer
  6. Great freebie! You've been featured on the Quality DigiScrap Freebies blog.

    We hand select only the best digiscrap freebies for our readers.

    Grab a brag button!

    RépondreSupprimer